Leserbrev Golfbutikken Golfreiser Golfutstyr Smånotiser Ukens turneringer Lær om golf
Meny
Norske/svenske baner
Innendørsgolf
Golf på Internet

Vitser

Profesjonell golf
Ukens golftips
Golf på TV
ARKIVET
Golfaksjebørsen
Tilbake til første side
 
Sitatet

It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.

Muhammad Ali

Tilbake til første side
 
Innlegg


Tilbake til innleggsoversikten   Tilbake til første side   Søk på GOLFSIDEN Les mer  

Her kan du legge inn:
nytt innlegg
 i007 - 27. mar 2016 kl. 09:48 *  IP
Påskequiz 2016

Hvem blir sinna av låta:"Jeg er havren"?
 digger (27. mar 2016 18:14) *  IP
Det må være en syk jævel.


 DA (27. mar 2016 19:45) *  IP
idioter som i det hele tatt hører på den sangen, så hva faen er vitsen med spørsmålet?


 Wilson (27. mar 2016 19:57) *  IP
Ha ha

Svaret er: DA



 i007 (27. mar 2016 21:35) *  IP
Bixit havrebar reklamen med Tutta er genial.
Hvorfor den er genial kan andre fortelle, hvis ikke gjør jeg det.



 Tom Dahl (28. mar 2016 10:48) *  IP
Den eneste grunnen til at Bixit reklamen er verdt å snakke om, er at den desverre er er innmari flau for Tutta, og at den aldri burde vært vist.
Følgelig kan man si at merkevaren Bixit faktisk får oppmerksomhet ,fordi hele budskapet er så sensasjonelt bedritent.



 i007 (28. mar 2016 18:05) *  IP
Det er bra ironi i Bixit-reklamen og det er bra ironi av TD her.


 Fred (28. mar 2016 20:05) *  IP
Bra ironi? Brixit-reklamen er så overironisert at jeg skjønner ikke hvorfor Tutta er med på den den. Hun burde holdt seg langt unna en så tåpelig reklame.
Hvis i007 synes den er genial sier det mer enn nok om i007.



 Tom Dahl (28. mar 2016 20:10) *  IP
Mente ikke dette ironisk i det hele tatt. Trist når man mislykkes så grundig med budskapet som Bixit gjør her.Dårlig regi,dårlig produksjon og dårlig skuespill.
Ferdig snakka!



 i007 (02. apr 2016 09:39) *  IP
Reklamen er for det skandinaviske markedet.

Hovedbudskapet er at sult kan gi bedritent humør - intet annet.

Festlig at Tutta har nektet å ha på seg tyrolerdrakten, og at regissøren må holde den foran henne.

Reklamen bidrar til økt salg!



 diigger (02. apr 2016 10:17) *  IP
Høres ut som en innertier når èn mann må sitte å forklare hovedbudskapet i reklamen.
Uten Bixit blir du like sur som Tutta?



 Tom Dahl (02. apr 2016 10:41) *  IP
Da har du 007 - antageligvis som en av de få , tolket deg frem til budskapet her. Dessuten vet du altså at dette mølet selger.
Marketing- orakelet 007 er født!
Men Bixitdamen spilte nydelig golf i går , og det i en Major. Det er et budskap alle forstår.




 i007 (02. apr 2016 10:58) *  IP
Bixitdamen har suksess!

Bra TD!
Bra Tutta!



 Boogeyman (02. apr 2016 13:46) *  IP
Pinlig at en stor idrettsutøver senker seg til et slikt lavmål. Trenger en mangemillionær virkelig disse pengene?


 i007 (02. apr 2016 13:55) *  IP
Bra allianse her nå.

Alt tyder på at Tutta hadde det meget festlig under innspillingen, så why not?



 Fred (02. apr 2016 16:57) *  IP
Budskapet i reklamen er overtydelig, ingen trenger en i007 til å forklare det.
Pinlig for Tutta, ubegripelig at hun vil selge seg for noe sånt møl.
Så får heller i007 geniforklare reklamen og skryte av alliansen mellom Bixit og Tutta.



 Tom Dahl (02. apr 2016 18:58) *  IP
Hvor får du det fra for tiden 007? Var du der under innspillingen?

Hvorfor undertegnede ) gidder med denne tråden er det underliggende her - nemelig mulig katastrofal rådgivning. Frøken Pettersen er et brand som i stor grad bygges rundt eleganse og ekslusivitet - som den hun ikke minst får gjennom det rådyre klokkemerke Tag Heuer.
Så når hun " nedverdiger seg " til å være talskvinne for en for en grå kjeks på en tåpelig måte, så blir alt feil. Både for kjeksen , Tutta og henne som. merkenavn.

Vi gjennomskuer rett og slett det hele,fordi ingenting blir troverdig her, når vi også vet at damen er særdeles velstående og altfor oppegående til egentlig å godta - at denne fæle greia i det hele tatt kom på flatskjermene våre.

Damen kler nok sin flotte klokke,men hun gumler ikke Bixit kjeks.
Så her har vår golfdronning enten fått dårlige råd ,eller så er hun kanskje i slekt med eierene av Bixit fabrikken - altså Orkla.



 i007 (02. apr 2016 19:00) *  IP
Målgruppen for denne reklamen er primært yngre, hvor lojalitet til produktet vil bli bygget opp over flere år.

Neste "løse kanon" innen skandinavisk sport, i neste Bixit-reklame, kan bli Petter Northug.
Jeg tror ikke det blir det. De fortsetter med Tutta. En av verdens mest kjente skadinav.



 i007 (02. apr 2016 19:48) *  IP
Her synses det noe.
Hvorfor skriver TD; hun gumler ikke Bixit kjeks?

Tutta og Bixit er bare ett eksempel.
Faktorer som spiller inn når man velger sponsorer må være;
-image
-penger
-bekjentskaper

Annet?



 Tom Dahl (03. apr 2016 08:53) *  IP
Da kjeder vi ikke andre lesere mer med denne greia 007
MItt ydmyke poeng i et nøtteskall er ,at damen aldri burde latt seg bruke i en reklamefilm som er så tilbakestående som denne når hun selv er såpass oppegående.



Svar:
(Felter merket med * må fylles ut.)
Navn *
E-post
Innlegg *
(Useriøse, krenkende eller støtende innlegg, kan bli fjernet.)
 Tilbake til innleggsoversikten      (Her bruker du kun ett nick!)

 
 
Annonser








ANNONSÉR på Golfsiden - mer for pengene!
Interessert? Kontakt:
ar@golfsiden.com
Tlf: 900 900 72